måndag 27 december 2010

Skönheter






Låt mig presentera Viggo och Helena!


Helena och jag träffades för några år sen, på hennes camping Brevika!
Hon har en enorm personlighet, som jag är övertygad om kommer smittas över till hennes och Jöggas son, Viggo!

Den lille krabaten är en nyfiken liten en, ögonen verkar se allt!
Sist vi sågs var jag ruskigt nära att kidnappa honom, han är så bedårande!

Vidare till mamman igen.. Hon jobbar riktigt hårt, hon har strandcaféet på campingen, och i tillägg är hon fotograf, och hon passar bra med bägge.
På caféet är hon leendet som aldrig tar slut, och bakom kameran äger hon världen! 

För mig (och säkert många andra), är hon en inspirationskälla, ett tålamod och en fin vän!
Jag gillar att lyssna på henne, hon är så klok, har så många bra värderingar, och så lyssnar hon bra!
Hon är en sån jag önskar att många fick möta.

Helena är en spudlande människa, som alltid bjuder på sig själv, men ändå håller en fin nivå!

Är så glad över att ha Helena! Och Viggo är det fina pappret runt presenten!


Här är Helenas blogg 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar