söndag 26 december 2010

En hemlighet

Tänker nu avslöja en hemlighet eller två..

Som egentligen inte är så jätte hemliga, utan mest saker som inte många vet =)

När jag är riktigt mörkrädd, blir mitt högra ben helt slappt, ungefär som om det sover..Inte helt lätt att springa i från mörkret då..

Och.. Jag kan bara gråta på ett öga, och det är vänster öga. Kan minnas en handfull tillfällen då jag gråtit med båda ögonen, och det är när jag är riktigt,riktigt ledsen. Såsom när min farfar gick bort, när min fina hund Nike var så sjuk att vi tog bort honom.
När jag flyttade i från "mitt förra liv", samt på begravingar som berört mig extra mycket.
Annars gråter jag bara på ett öga, och gråter gör jag väldigt ofta, så förstår inte varför tårkanalen på höger öga kämpar emot..

jaja, det var det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar