måndag 13 december 2010

Personalfest

joråsatte, personalfest alltså..Hade bestämt mig för att vara relativt lugn eftersom vi skulle ha personalmöte kl 13 idag.
sov några sköna timmar efter jobbet.
fintjejerna befann sig på grannhotellet till oss, så begav mig dit för lite förfika.
Jäkla trevliga jäntor detta =)

samling i lobbyn med ett annat skönt gäng från jobbet, ett glas vin till innan vi halkade i väg till festen.
Fördrink i baren, härlig stämning, började med att få ett glas uthällt över ryggen.. 
MORR!

Gick till salen där vi drygt 100 pers skulle vara =)
Härliga bordsgrannar, skrattade ihjäl mig flera gånger ;)  God mat, gott vin, kaffe och konjak..Ja det var liksom skrivet i stjärnorna att det inte skulle bli lugnt...hmm..Underhållning av en standup komiker vid namn Sigrid, och jisses vad kul hon var =) =)
Flumdans med "69orna" till bra livemusik innan baren och övriga dansgolvet portades upp, succé!

Fri bar = hallelujha = bakfylla!

Många spännande saker hände under kvällen, men det som händer på clarion,stannar på clarion ;)
tappade hakan både en och två gånger, vilket resulterade i febrilt gapskratt .. ja herregud!
Brudarna och jag tog oss till grannhotellet igen, sleepytime!
Men först nån timmes prat,skratt,intern mobbing samt fantasier om hamburgare!
Somnade gott alla 3, och vaknade med känslan av att denna dagen inte skulle bli en solskenshistoria..
V och jag turades om att hänga över klosetten.. Uäk!
Blir sådär extremt dålig högst 2 ggr/år, och jajjamensan vettu, klart man prickar in en sån när man ska umgås med nya människor..såklart!
 Hotellfrukost-yummie! Men nja, ett halvt ägg, 2 glas juice och en gurkskiva senare höll jag på att somna vid bordet innan jag med snabba ben rusade till just klosetten-igen! Att man inte lär sig!

Skulle på personalmöte, så trampade iväg till jobbet, mötte flera tappra soldater från nattens bravader, skrattade gott åt varandra =)
mötet blev inställt, och jag passade på att fortsätta vara sjuk...

drog iaf hem och sov några timmar, det var jag värd ;)

en dag i sängen, popcorn och oboy till middag, precis så man vill ha det.. Not!

Nu ska jag försöka sova en timme innan det är dags att dra till jobbet...

Hoppas ni haft en finare måndag ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar