måndag 6 december 2010

Outtired

Det är jag det-outtired,eller utsliten kan vi kalla det..

I morse ringde klockan strax efter halv 8, var ett tag sen den gjorde väsen i från sig på morgonsidan.
Men innan det hade jag naturligtvis legat vaken en "sväng" på natten.
Varför inte liksom, hade ju inget annat att göra!


Lämnade gladeligen tillbaka tapetseringsbordet till kontoret, inte jätte ledsen över att inte behöva ha det uppställt längre
-operation hantverkare är avslutad! 


Hanna och jag styrde kosan till Karlstad, anlände Bergvik med stormsteg!
La upp en strategi för att smidigast komma igenom affärerna 
(tantvarning?!?)
Hör och gapa- på 1.5 timme hade vi gått igenom hela Bergvik, även delar av Obs!
Snacka teknik,styrka och effektivitet..haha!
Drog oss ut till Ikea, den allvarliga shoppingen för min del stod mitt framför näsan på mig,om jag var redo?! Mahooruu =)

Fick med mig massa bra saker, som faktist var välbehövligt!
Inte en enda ondödig pinal följde med hem, proud Mary ;)
Brukar annars slänga ner massa saker som inte behövs "fö'lä ä se bilunn" Dumt så=)
Väl ute i bilen kunde det ha fått plats en spegel, trodde inte den skulle rymmas i utrymmet, men ack så jag bedrog mig.
Typiskt!
Så, ser jag alldeles för bedrövlig ut, vet ni varför, ingen spegel!
Gott att ha något att skylla på där... ;)

Turen till bergvik igen, hade visst plats för en teve i bilen också, fanken, dessa V40'an är inte så pjåkiga ändå ;)

Så, pågrund av varken spegel eller ork, kommer inget inlägg angående mina kläder idag heller, förstår att det är jätte jobbigt att vänta, men håll ut-det kommer ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar