tisdag 30 november 2010

Day 07- Your best friend

Har ingen bästa vän.. Har flera!
Min allra finaste vänner!


Här kommer de i ingen speciell ordning eller rang, tillåt mig presentera GULD!


 Emma, en rackarns tjej det! Hon är en såndär korkad kompis som allt är skoj med, inte ett rätt i hennes huvud =)










                                                           Johanna, fina, fina Johanna!
Hon är solstrålen som aldrig slutar skina!
Mest uthålliga partybrud jag känner, och bland de allra 
finaste nya pärlor jag har!






Anna, den vän jag haft längst av alla!
Så mycket vi gått igenom tillsammans, och banden
blir bara starkare mellan oss, ser fram emot att sitta på en gräsmatta med
henne om 40 år och prata om över 60 års minnen!






Denna genuint vackra människa kom in i mitt liv bara sådär
och detta "sådär" är det bästa som hänt, bara sådär!
Suzanne finns dygnet runt, på alla sätt och vis!



 

 




Åsa, varma fina människa! Behöver man goda råd, pepp eller tokskratt kan man lita på Fröken! Du är allt bra så bra!




Emelie, glada,fina,skrattvänliga du,
är så enormt glad över dig!





Linda, fd sambo! Härliga Linda, vi är duktiga på att pakta ihop oss!
Du är en galet bra vän, ses inte jätte ofta, men när vi ses, är det som
det ska vara; galet!





Modénjänta, vi ses absolut inte ofta,
och vi lärde känna varandra på ett minst
sagt annorlunda sätt, ska vi tacka
korkad kärlek för det?!




Petter, allra finaste sockerpärla!
Du är spektaklet som är mästaren!
Är väldigt glad över min spontanitet och
magkänsla när det gäller dig!
Bästa Herr Korp!

Emelie, du är du, och det finns omöjligt
någon mer som dig!
Mer ord än så behövs inte, hon är unik!













Denna människa är otroligt tacksam!!

1 kommentar:

  1. A Men du ru.. De är vi som är tacksamma att du finns i våra liv gostrumpa ;)

    SvaraRadera