torsdag 25 november 2010

Ojsan hoppsan!

Det här är fränt, har inte haft den här sidan speciellt länge,och märker redan resultat på fler läsare! skoj =)
Sverige dominerar,sen kommer Norge och på 3e plats ligger Usa, antar att nån släkting "over there" smyger runt, dags att skriva på engelska?!
näää =)

Trodde jag skulle lägga mig kl 22 idag när ögonen var sådär gott hängiga,men tji fick jag!
Fick ett mindre kul samtal,så fick besöka akuten i Torsby..En äldre,väldigt nära släkting som skadat sig.
Stackars =(
Får åka ner i morrn igen och se hur det står till, men nu:

fortsätta evighetsletandet efter internet och hemförsäkring (i rätt prioritets ordning...)
sen tycker tradera om att jag loggar in och finlirar lite. så ni vet vart ni har mig menar jag ;)

Tjipp å haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar