söndag 28 november 2010

Day 06- Your day

Haha,unikt för en som jobbar natt att få beskriva sin dag!


Eftersom min dag började klockan 22.30 igår kväll kör jag på från där.

Julbord på jobbet hela helgen, och jäklar vilket drag!!
Man träffar så otroligt mycket härligt folk, vissa tar man till sig extra mycket, man kan bara stå och skratta ihop utan vidare, det är toppen!

Arbetskamraterna är de allra bästa, vi har så otroligt kul ihop, nätterna rullar snabbt förbi!
Jag slutade halv 7 i morse, och först klockan 5 fick jag tid att sätta mig ner och äta en smörgås, man hinner inte riktigt känna att blodsockret är på "röda markeringen", man bara kör på.
Både bra och dåligt,såklart. (mest bra)

Har haft en makalös helg, fröken granntant åkte i fredags eftermiddag, och har inte kommit hem ännu-för mig betyder det  
BIG SLEEP!!

Så dagen idag har bestått av sömn, eftersom jag inte hade något att irritera mig över låg jag kvar i sängen till halv 3, och skojar inte om att det var behövligt!
Så nu sitter jag med min optimala frukost, ser på sportsöndag och mår gott i värmen!

Och nu kom grannen hem.. Hurra för beautysleep! 

Dagen kommer inte blir så mycket häftigare än såhär, ska kasta ihop mat innan 20.00,för då ska jag befinna mig på jobbet!

Hoppas din dag har varit bra!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar