söndag 21 november 2010

Bokstäver

God afton!

Har precis avnjutit en..sen lunch?! kl 23.. bestående av utsökta nachos med frigående gurka, en stor portion creme fraishe chili samt en hög smält ost över den välkryddade färsen.
Delikatist javisst!

Dagen har varit måttligt spännande, sov till 10,men vägrade agera innan 12, lyllos mig kom Missan in och höll mig sällskap så jag hade "ursäkt" att ligga kvar och slöa!
 Sen rakt på äggsmörgåsen innan BigBoss hörde av sig,så det blev tapetsera för resten av energin som verkade ut(p)lånad..
Han är allt pöjken at' fixarn han,fondväggen i vardagsrummet blev så fin så fin.
Bara det fanns kaffe i ordning,så maskerade han sin söndags aktivitets-ångest jätte fint!
Tack för det =)

Stannade kvar och gjorde slaveriet, som i denna lägenhet är att slipa ner alla skarvar på tapeterna som ska täckas över med nya, jiises och jamen i havet så deprimerande.
Men hjort är hjort..

Ett kvällsbesök hos Åsa & Daniel fick jag ihop också, de stackars krakarna åker på semester i morrn, måste kännas bedrövligt...BIG JOKING!!!!!!


För övrigt förstår jag mig absolut inte på folk ibland, återkommer till detta i en utförlig novell..


So long,suckers! 


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar