lördag 20 november 2010

Yrväder

Och det är inte mig själv jag ger titel på!
Ett jäkla yrväder där ute,eller, där tog jag kanske i en gnutta..
Men väder-det är det =)

Så skönt att vara hemma ska jag få be att berätta, i torsdags då jag kom hem gjorde jag några snabba ärenden,som att tappa tapetserarbordet rakt på tårna,jo jag tackar, överväger nästan att leka amerikan och stämma företaget som tillverkar dessa..

Stod nämligen ingen synlig varning att man kan tappa det på fötterna!!!
 tsss.. ;)

Var duktig flicka och la mig kl 23 den dagen,och var så full i sömn att jag inte vaknade förrän kl 12 dagen därpå..
DELUXE!!

Och igår klagade jag över att Idol höll på på länge, var tröttare än pesten, men Idol som jag inte följer,det skulle jag se!
Vem är pesten,egentligen liksom...haha

Idag på kära lilla schemat står spackel,slipa överflöd samt gå på möte, Inspirationsmannen jag tidigare skrivit om,kommer till byn,och några har fått tillfället att komma och lyssna på honom!
Det kommer blir bra!

Men nu, ska jag kasta in smörgås på tvären så det fyller ôpp vamma ordentligt!

Ha en tok-go'en dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar