lördag 20 november 2010

Slip(per) i slapp!

Jojjomensan, fick härligt inspektionsbesök idag, först Fina Stella med familj,sen kom Tomas,den hårda inspektören, ujamej, slappis till chef det,låg på golvet och pillade näsan medans jag slet som djuret själv....
Jäkla sätt,  som tack för hjälpen ska han få tapetsera i morgon! =)
Så kom Emelie,finare inspektörer än så kan man få leta efter =)

När jag dammat klart för dagen (efter diverse påhopp och negativ kritik från storchefen) åkte jag jag på möte,med mycket kaffe och dôpp i kôppen   Det gillas!

Å nu då? Sleten igen, ska sadla om till nattsärken tror jag,mojsa ner mig i soffan...Eller vänta på att Emma ska sluta jobba,ifall det blir en raggar-runda på byn...

"Vad gör ni i Torsby en lördagkväll"- det kan man ju undra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar