torsdag 25 november 2010

Arbetarklass

När jag ändå är på hugget ska jag få be att berätta att jag är en smula stolt över veckans pådrag! 
Ska som några av oss vet,flytta nu i dagarna.
Och Marie nöjer sig inte med att kånka möbler, näpp,fint mos på grädden ska det vara, så tapeter i alla möjliga former skulle upp!
Underarbete är väl nästan aldrig kul så man spricker,men se på f*n, även det lyckades bli kul! Tills BigBoss kom med idéen om att slipa ner att skarvar från tapeterna som redan var uppe..De gamla då alltså. Kände mig som en billigt inhyrd slav,
Jisses , det var trist! 

BigBoss var guld och hjälpte mig med fondtapeten i vardagsrummet,kanoners!
Dagen efter var det mammas tur att innehålla guld,så vi gjorde biff av resten! Så vardagsrummet blev klart!
Igår började jag med sovrummet,pappa var guld han också,tänk så lätt det går med goda råd!
Idag hjälptes vi åt med fondtapeten i sovrummet,annars fixade jag resten själv i det rummet, det syns såklart att jag inte har 35 års yrkesvana i ryggen,men tusan, charmigt så det förslår! ;)

Mamma hade som vanligt kameran med sig,undrar om hon inte är släkt med nån japan!?!?! =)

Bevis på utfört arbete

Kodakmoment!
 




Fii så bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar