onsdag 1 december 2010

Day 08- A moment

Hur lätt som helst- Not!

Hur fasiken ska jag kunna fokusera på ett visst ögonblick?!

Äh, fortsätter väl bara mitt egna race och skriver exakt det som faller mig själv i smak ;)


Here we go...

Speciella och minnesvärda saker som hänt..

  • När jag efter 4 år med skadat knä, 2 ingrepp i det, samt en hel massa träning skulle pröva springa för första gången sedan olyckan då jag skadade det.. Mamma,Nike och jag var ute och gick, prövade att springa och klarade det utan smärta, blev så glad att jag blev stånas med tårar i ögonen!


     
  • När Anna ringde och berättade att lilla Stella kommit till världen! Min värld stannade upp, och jag var helt salig över lilltjejen, och nu, snart 4 år senare, är jag fortfarande salig över henne, gudomliga unge!!

  • När Petter var färdig med mitt porträtt, han skulle egentligen inte ha visat mig den innan ramen var på plats, men det höll inte =) 
    Var så rörd att mina kramar till honom blev fullständigt blöta av tårar!

  • När min problem-mage för första gången på flera år uppförde sig som en normal mage, snacka lycka alltså!

  • Alla underbara semestrar familjen åkte på när brorsan och jag var små. Att bli väckt i arla morgonstund, när frukosten nästan fick tuggas innan den mötte munnen för att man själv var för trött för att ens tänka "tugg", när vi gick ut till bilen, satte sig med bästa gosedjuret hårt i famnen, daggen låg som pärlor på gräset, Magnus och jag där bak, mamma och pappa framme, alla lika trötta, men så jäkla nöjda med att husvagnen ännu en gång hängde bak på bilen, och vi var på väg!
    Om jag får familj, är det något jag vill föra vidare, såna minnen lever kvar så länge!

  •  När jag fick körkort, var så galet överraskad och glad att jag klev ur bilen och gav ett glädjeskrik, åkte hem och firade med det bästa- fiskbullar i dillsås!!

  • Studentdagen- behöver jag gå in på detaljer där?!
    Alla som tagit studenten vet exakt vad jag menar




    Det finns en rad härliga minnen och ögonblick i mitt liv, men resten tillhör mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar