torsdag 2 december 2010

Day 09 - Your beliefs

Sedär ja, blir ju djupare än Nordsjön av den här listan, ni som läser kommer känna mig utantill efter detta racet.
Lyckliga ni ;)


Vad tror jag på? vad är jag övertygad om?

Tro hopp och kärlek?
Efter regn kommer solsken?

Om det ändå vore så simpelt..

Jag är helt och hållet en ödes-människa, är i stort sett övertygad om att det mesta har en mening, och att det ska vara så av en viss anledning.
Att saker sen sker som inte verkar nödvändigt, är tammetusan just nödvändigt sen när man väl tänker efter.

Jag tror på att alla får vad de förtjänar.

Äsch, alldeles för svårt att beskriva i text, lägger ner innan jag skapar osämja ;)


God natt på er!

1 kommentar:

  1. Är sjukt glad att du bloggar, finns inte en blogg i världen så får mig att må så bra som din blogg. Du är ju gôr-bra :) Därav länkade jag dig i min blogg för att se till att din statestik går åt rätt håll.. :)

    SvaraRadera