söndag 5 december 2010

Jumpin'

Hoppar över dagens punkt på listan, tar den i morrn i stället.
Lovar att ni ska få modeblogg deluxe härifrån, ska absolut ta kort på min snygga pyjamas, eller varför inte understället som jag lever i? =)

Idag har jag hunnit med att städa lägenheten från tak till golv. tagit bort diverse spindlar (jag..spindlar..) som den förra hyresgästen fint lämnade kvar i skåpen åt mig.. Grr!!

Gullefjunet Emma kom förbi med en minst sagt annorlunda present till mig, skrattade så näsan fick ont!
Muppen hon! 

Mamma och jag har kört kartonger i drivor, blev visst endel av den varan från förra flytten, så nu står allt vackert uppställt i vardagsrummet, bara att suga tag i det i morgon!

En förjäkla skön avslutning på kvällen med Suzz, bastutimmen!

Är det en oskriven regel att det måste vara tyst i en bastu om ett gäng okända sitter där?!
Så attans spontantrist så det finns inte, nää ni, Suzz och jag bryter alltid den sköra tystnaden med internt skvaller, slutna ord och massvis med fnitter, gött ärrä!
Kan de sitta där, de andra tysta tråkmånsarna!
Eller, är det en regel?!

Annars i helgen, Johanna-kväll i fredas, slutar alltid i samma version, men denna gången drog jag hem skamligt tidigt, redan innan midnatt. Somnade direkt jag la mig, och vaknade en halvtimme senare, PIGG!
Så låg vaken till klockan var över 5 på morgonen.. Härligt!

På vägen hem i torsdags lät det förövrigt pang i lilla volvon, bägge stötdämparna fram rök..
Perfekt timing, med flytten och allt.
Superdupervälplaneratdinsatanselakabil!

Men men, det "fattar ingen drabbig" ;)
Så styr kosan till Karlstad i morrn, något kan man väl alltid spexa till det med!?

Nu ska jag jobba på nattfrillen, ögonkusar och dregelfläckar på kudden,
God natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar