onsdag 2 mars 2011

Tjejvasan

Håhåjaja!

 Ett hett tips är att träna, hålla sig frisk och köra järnet!
Inte göra som mig, vara sjuk i 9 veckor innan, bli frisk samma vecka som loppet, och inte kunna träna pga det.
Tiden blev usel,men jag kom i mål! Jag presterade och följde utmaningen!
Var så glad,nöjd,stolt och trött när jag kom i mål,men huvudsaken var att det hade varit kul, och att humöret inte gick att bryta av!
Så nöjda, lämnade vi Mora.. För denna gång!

Nästa utmaning är Tjejvättern i juni, Då ska det cyklas 10 mil!


Kom hem sent på lördags kvällen, såg att någon varit till lägenheten och tänt lampor, blev så glad över det, hade troligtvis snubblat runt här annars tills jag hittat nån lampa att kasta igång.
Väl inne ser jag en vas med lila, jätte fina tulpaner på bordet, en påse popcorn,polly,cola och ett kort

"Bra jobbat Marie"

Snälla mamma hade varit hit med saker hon vet att jag gillar!
Blev så rörd, och glad! Bästa mamma!

Och det bästa, träningsvärken blev inte så grym som jag trodde, nemas problemas ! 

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket :) Grattis till genomförd tjejvasa, är det tjejklassikern som lurar runt hörnet eller? :)

    SvaraRadera
  2. OJ va duktig du är Marie!! :D

    SvaraRadera