onsdag 30 mars 2011

Sköna onsdag

Den här dagen har varit hur härlig som helst!

Fått undan tvätt som väntat på mig, städat så det luktar gott här i hyddan.
Sen kom Anna på lunch, kycklingwok.. Smaskens!
Hon hade med sig en jätte fin påsklilja som pryder köksbordet.
På 2 veckor har jag fått blommor tre gånger, och någon vecka innan det fick jag också blommor. 
Helt fantastiskt!

Efter lunch och tillhörande update, åkte jag upp till mor & far för att hämta min cykel. Premiären idag, så drygt 13km blev det, uppförsbackarna fick igång flåset!
Men det gick bra, ställde in cykeln med nöjda mungipor!
I morgon ställer jag klockan och drar en ny repa!

Sen blev det kaffe hos Tomas, gött mä mjôlk i kôppen sa ho!

Och nu sitter jag fint trött i soffan, slötittar på teven och väntar på en maskin som putsar kläder.

Det var min onsdag,och den har varit hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar