onsdag 23 mars 2011

I'm coming home

Den som lyckas sabba mitt humör idag ska ha en j*vligt stor eloge!

Jänta åker hem till morgonen och känner sig genuint glad!

Natten som gick var totalt genomgalen, mer än vanligt!
L och jag hade någon slags damp mellan varven, sjöng fina låtar för övrig personal, gjorde snygga moves, L visade sin led-fria kropp och vred sig själv dubbel åt alla möjliga håll.
Listan på nattens bravader kan göras lång.. Superskôj =)
Ska jobba med L inatt också, så räknar med något hyss då också!

Igår var jag till M, en arbetskamrat som är mammaledig till liten dräng som föddes i januari.
Fina lilla unge, så söt, och så glad. Blev lite kär.

Nu ska jag hur som helst äta frukost, sen packa ihop mig, dra till jobbet och sen styra raken vägen hem!


 

1 kommentar:

  1. Men höss ärrä!? Blirä nön tur te Karlstá eller?? :D

    SvaraRadera