onsdag 16 mars 2011

Efterlysning

Någon som eventuellt har en skopa energi och lust till övers?
I så fall är jag obehagligt intresserad av att köpa det!
Är så trött på att vara trött. Hela tiden.
Drömmer om en dygnsrytm som fungerar.
Önskar mig mer sovtimmar de veckorna jag är i arbetarlandet.
Drömmer om mera energi när jag är hemma,och att dygnets timmar blir fler.
Vill hinna med att på en vecka,som jag annars skulle hinna på två veckor.
Vill somna på natten utan att stressa över det jag inte hunnit med att göra.
Skulle vilja vakna tidigt en morgon och vara utvilad.
Inte ställa klockan på 10, och vara tröttare än skräcken.

Jag vill leva..Ordentligt
SÅ, har du lite energi och så till övers, tveka inte, jag tar emot!

1 kommentar:

  1. Klart du har vännen ! Men för säkerhets skull kommer här lite till !

    SvaraRadera