tisdag 15 mars 2011

Är det möjligt?

Är det våren som är på intågande?
Hoppas!

Idag har jag iallafall premiär vår-klätt mig, med härlig vårjacka och skor som är våren själv med sina glada färger!
Är dock beredd på de självklara vårkusarna som kommer falla på oss i april,men de är så löjliga att man bara skrattar åt dem. (bara för det kommer väl en snöras..)

Idag köpte jag en ny dator, den förra har gjort sitt =( Har haft många fina år med den, trivs bra med den, men den tycker inte om mig längre.. Blir så varm att den kokar och stänger av sig, sen ger den mig stötar.. Grr
Har jag haft tur har jag kunnat betalat räkningar innan den stängt av sig.. BRA DÄR =)
Men nu har jag spotify,fejjan OCH bloggen igång på samma gång, rena rama lyxen för en bonde det!

Nu ska jag slänga i mig middag på tvären och sen träffa Åsafamiljen!
Marie längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar