fredag 28 januari 2011

Tjum

Hem ljuva hem!


Igår hämtade jag finkusin i skolan, hem och laga mat medans hon sjöng som en lärka!
mys i soffan med bra film innan sängen var ett faktum!
sov i 2 sköna timmar innan ögonen slogs upp och var klarvakna!
det suger!
la mig tillslut i soffan och vred mig, men inge sömn för det..
Så här stutsade jag runt i arla morgonstund i en fin dimma..

Promenad och skidåkning stod på schemat, men där tog min energi slut.. Somnade lite på förmiddan och sen var dagen förstörd.. Helt knäck i kolan!
Tog mig iallafall till badhuset, rekordtid på 1km bröstsim, inte dumt inte!
Efter det- blodsockerfall och utmattningstillstånd, så inte helt pigg..
Men det går ju alltid över som tur är =)

Myskväll med mig själv och handboll, pannkakor och vatten!

Har ett uppdrag kvar för i kväll, och det blir att hämta fina Linda som är på äventyr =)

SEN, sova kudden!

I morrn väntas förhoppningsvis träning och helt galet kul fest på kvällen,
det ser jag fram emot =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar