fredag 7 januari 2011

Årskrönika

Nytt år, nya möjligheter!

år 2010 var fullkomligt underbart, så många roliga saker som hände!

Vintern var först och främst gruvligt kall, tackade bilen varje dag för att den ville hålla igång.
Januari var därför inte speciellt spännande, skidåkning var nog det enda som intresserade mig då


Februari fick också sin kvot med skidåkning, härligt!
Rallyhelgen också, vilken jäkla kanonhelg!
Än idag pratar vi om det, skrattar och minns! lördan startade 05:15, och slutade nog ungefär ett dygn senare. Ett glatt gäng ute i skogen,strålande sol och enbart härj!
Fler såna tillställningar, tack!


under våren trillade det in sköna timmar med goda vänner


Ac/dc konsert med tillhörande minibussfärd genom halva Sverige.
En minst sagt spännande natt på hotellet då min rumskramrat snarkade något gruvsamt, så jag min ädla riddare tog madrassen och la mig på badrumsgolvet av storlek XS..
När jag väl vant mig till ljudet från ventilationen trillar snarkerskan in och ska uträtta sina behov.
Skratta, gråta?! =)


Pink on tour! en fantastiskt kul helg i göteborg med några av de allra finaste tjejerna!
vi tröttade ut x antal taxichaufförer med våra glada sångröster.
vi besegrade stan på vårat vis, ooo, vilken helg!


Midsommar hos Åsa & Daniel. galet, galet, galet! Och en smula trevligt ;)


höst, nytt jobb. nya intryck.


vinter, snö,massvis med snö!


Nyårsafton, kan vara den finaste kvällen på hela året!
Alla var så fina, glada och goa, perfekt kväll med härliga timmar att se tillbaka på!




Men nu, 2011 står många saker på schemat, först ut är countrygalan, rally, tokhärlig vår, konserter, kvalitet!


Så, gott nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar