tisdag 18 januari 2011

Rastlösa dagar

Baha!

har återigen drabbats av rastlös själ, vet inte vad jag vill, vad jag kan eller vad jag önskar! vet egentligen bara en sak, och det är att jag trivs sjukt bra här hemma i byn!!
Idag har jag inte åstadkommit ett smack, dock.. Har träffat en hel hög fint folk, först catch-up fika med H, sen timmar vid spisen, utkörning av pannbiffar till 2 hungriga vargar! Gillar att laga mat, och saknar att laga mat varje dag till någon som uppskattar det. hmm..
Sen till vackra familjen, gos med Frodogubben!
Och sen vidare till A, S , P och (A)... =) =) Där avnjöts choklad i mängder, deras goda snickerskakor, och en kladdkaka jag smällde ihop i brist på annat! Mys i soffan med dessa är inte dålig dret kan jag lova, love it!


Ska slå på stort och lägga mig tidigt idag, faktist om 3 röda när jag tänker efter! 
har legat vaken flera nätter nu, vridit, vänt och funderat på molekyler..
Blir jag klokare? inte det minsta..


I morrn tycker jag att du ska trixa ihop busenkla biffar till mat =)

Gör en vanlig smet, krydda med salt,peppar och oregano... När du gjort stora biffar, lirka fram ett hål och stoppa in en bit fetaost, efter det lirar du in småsmå bitar av soltorkade tomater.
För extra smak baddar du lite olja från tomaterna runt biffarna.

Servera med egengjord klyftpotatis och skysås! 

Tack och bück!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar