söndag 9 januari 2011

Stora dagar

Som jag gillar dagarna runt NU

i fredags var Ängeln på stort uppdrag, som gick som allra bäst
och i morrn ska Åsa på uppdrag som kommer gå hur bra som helst det också!
Åå, är så glad över allt som händer runt omkring nu!

Innan nyår sa jag stopp och belägg till mig själv när det kommer till vissa saker, och skojar inte om att jag trivs bättre med resultatet nu än innan! 
Storlängtar hem, och det är inte med små marginal jag räknar ner timmarna till hemfärd nu.
Måndag,försöka sova hela dagen (ska umgås med cocillana innan sängdags, så blir nog inte svårt)
jobba natten, sova bort tisdan,jobba natten,sova på onsdan,jobba natt och sen segla hemåt!
TOKbra!

Torsdan verkar det bli Karlstads besök i vanlig ordning, fixar de inte datorn nu kommer jag få krupp och vandalisera det som är i vägen!
Fredan blir det urkul,pulka,grilla,bastu,umgås,bada,skratta och mysa hela natten lång!
Och på lördag kommer förhoppningsvis fina Carina till Torsby, som det ska kramas!!


ÅÅÅååååå, vad jag längtar =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar