söndag 9 januari 2011

Målstrecket

Blev inget jobb för mig inatt, är totalt genomförkyld!
Ingen röst, näsan rinner, halsen river.. La mig kl 7 igår och somnade med boken på magen..Vaknade vid midnatt med hostattacken som tog slut 4 timmar senare.
Mina gröna tog emot rullgardinsljuset klockan 12, och kroppen tog sats upp ur sängen en timme senare, så 17 timmar i sängen var nog bra för mig

Inatt när jag låg vaken kom jag först på en idé till en bok som skulle passa mina småttingar till vänner där hemma..kanske ska göra något åt den saken?! =)

Den andra tanken som slog mig var att jag har alldeles för dåligt med mål inlagda i varddagen, liksom inget att kämpa för, ingen morot som ska kommas ikapp..
så, ett litet mål om dagen-är mitt mål!

det kan vara något jätte litet, eller stort, bara moroten springer framför mig som jag kan fånga in!

1 kommentar: