måndag 17 januari 2011

Fullständigt galet

Oh my GOD, vilken racerhelg!

Fredag stod pulkakväll på listan, ett salt gäng fina människor samlades för vansinnesåk i slalombacken!
Och vansinne-det blev det! Öjöj!

Korvgrillning stod också på listan,men inget fjutt i brasan, så kall korv blev föda!
Bastu nästa, det är delade bastubås för världens olika kön, men vi lite coolare folkslag blandade oss hejvilt inne på herrarnas sida, dåliga skämt, sura strumpor och härliga skratt!
Det som misslyckades var att dörrarna låstes 21.30, och därmed blev nästan alla tjejsaker inlåsta i FEL rum.. så med bikini och handduk stod halva tjejskaran ute och hackade tänder..haha! För att lugna dig som läsare ska meddelas att dörren låstes upp senare ;)

Till Hörnet på rappardaj, lagom sleten!

Lördan var lugn, låg mest och sov i soffan, men på kvällen väcktes partydjuret i mig minsann, så med finfint sällskap åkte vi upp till Suzz på vinkväll, ohhh vad jag trivs med mina vänner! Vidare till Hörnet, denna gång på topp!

Korv&bröd-efterfest hos mig med 2 av grannarna,härligt =)
vid 4 på morgonen ramlade en kompis till brorsan in genom dörren, så vi löste världsproblem till 9 på morgonen, sov 1 timme innan vi fortsatte problemlösningen, gav upp runt 3 på eftermiddan, helt slut i planeten!

Och igår hade jag sällskap av Linda och Petter, vilken hel-helg!

Är så galet nöjd med dessa dagar =)


och psst, Hanna, veckoblogg är inne ;)

1 kommentar:

  1. Hahaha! Låter som en höjdar helg Marre! : )

    Såpass alltså - Kanske skulle hänga med i svängen lite bättre då maybe! ; )

    SvaraRadera