tisdag 1 februari 2011

Dancin' on my floor

Jag hade rätt-lördan' blev succé!!!!

Oh my God vilken härlig kväll!

Först förfika hos Lars med galna människor, vi skrattade så vi satt dubbelvikta,vilket rövargäng =)
Sen raka vägen till Selma, färden ner var även den fylld av gapflabb, ojoj!
Fullt ös på hotellet, fint uppklädda rockare i deras outfits from the past, och så vi, vanliga dödliga! 

Fullt pådrag på dansgolvet! Träffade på en kompis som jag inte sett på länge, så av med skorna, slänga iväg handväskan för att viga natten åt bugg! Dansade jeflar i min själ! SÅ KUL!!!
Blir bara mer och mer sugen på buggkurs, jive, you name it!

En matefterfest med skratt, fick höra så mycket kul alltså!

Jag ger kvällen 12 av 10 solar! 

1 kommentar:

  1. Åååh Marie!!!! JAg vill också lära mig bugg!!!
    Jag har försökt ragga med mig min man på buggkurs, men det går SÅDÄR kan jag avslöja! *suck* Men du kanske vill bli min danspartner?? :D

    SvaraRadera