fredag 18 februari 2011

Fantastiskt!

Oooo, vilken hemmavecka det har varit!

Rally hela helgen, med tillhörande snöstorm och -25 grader!
Men med rätt folk, snabba bilar och grillad korv kan det inte annat än bra bli!

Resten av dagarna flög förbi, massa lunchträffar, besök åt alla håll, telefonsamtal i timvis, skratt i oändlighet och små rosor på kinderna!
Det är kvalitét!

Nu är jag tillbaka i Norge, igår kväll kom ett äldre par från Usa, de hade bokat rum på ett motell i närheten, men de kunde inte ordna skjuts dit, så de kom till mig, frågade hur långt det var att gå.
Svarade att det tar ca 3 minuter att gå dit, och smack, så föll de för mig och stannade kvar ..ska det va så lätt att få gäster? hmm =)
Blev generad för de öste ros över mig, tillslut började de gå mot hissen,då bägge kommer tillbaka och ännu en gång tar min hand, tackar mig och talar om att sånt bemötande får man inte ofta. Där stod jag, med händerna knytna runt en okänd kvinnas händer, och hade tårar i ögonvrån!
Fantastiska människor, blev så genuint varm i hjärtat av dessa två!

Underbart!

1 kommentar: