söndag 12 februari 2012

Raggy

Då var bästa helgen på året avklarad. Känns som vanligt vedervärdigt när söndagen lider mot sitt sista, rallyhelgen för mig är värd många karat!

På fredagen var Anna och jag i Karlstad,vi hade det så mysigt. Var välbehövligt och efterlängtat att få en hel dag med henne!
Sen på kvällen blev det tjatter med Lundejänta som sov här minuterna innan väckarklockan skrek godmorgon! En alldeles fantastisk dag ute i rallyvärlden, strålande sol, snabba bilar och diverse dumheter.
På kvällen blev det bastu, top cats på teve och trevligheter med fint folk.

Idag har 30% av mina fb vänner varit nämnvärt bakfulla, 30% sörjt Whitney Houston och 40% har njutit av dagen. Jag har lyssnat på Whitneys låtar och nypit mig i armen. Vissa saker tror man bara på i drömmarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar