tisdag 14 februari 2012

Doktor Kärlek

Då var dagen D här, dagen med hjärtan, butiker överfyllda med nallebjörnar och hjärtformade godisar.

I år ska jag fira denna dag med att bjuda hit Hanna på middag.
Jag är en tvättäkta romantiker, så helst av allt skulle jag vilja fria och hela den biten till Hanna, bara för att få känslan.. eller?! Kanske väntar med det.. :)

På menyn står Pasta i Pesto med Fläskfilé kryddad med parmaskinka och cashewnötter.
Efterrätten krånglas inte till överhuvudtaget, så en fruktsallad och glass serveras.

Om jag ser tillbaka på gångna alla hjärtans dag, har jag gillat att gå upp 2 timmar innan klockan på andra sidan av sängen ringde, bakat bröd, fixat mysfrukost.
I år beslöt jag mig för att sova 2 timmar längre än vad klockan sa åt mig. Illa Marie!

Nu ska jag göra pannkaksmatlådor till min arbetsvecka.
Och den veckan kommer gå snabbare än blixten McQueen, för jag jobbar bara 1natt, resten kvällar.

Ha en fantastisk tisdag, men hjärtan och kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar