tisdag 7 februari 2012

Hurra för mig!

Vilken otroligt skön arbetsvecka jag har haft.
Började med bandage runt halva armen efter att ha skruvat ikeamöbler i fem timmar med min pulka-rakt-in-i-trädet-handled.. Jodå!
Mitt i det blev jag attackerad av förkyldning jävlar i min själ. Har liksom nysit/snorat på de gäster jag inte hostat ihjäl.
Där trodde du eländet var slut va? Nej serru!
Då svällde mitt opererade knä upp till elefantsize,så haltade fram på hotellets 10000kvm.
Sen då? Jo,sen hände det något med mitt ena öga. Det är hysteriskt rött från ögonloben ned på halva kinden,lägg till en svullnad och några skvättar var på det också!

Fast så har jag ju bokat både flyg och hotell tills min efterlängtade weekend i London,plus i den kanten är att massvis av sköna vänner kommer mötas upp där.

Så jag ska inte klaga... Gäsp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar