tisdag 14 februari 2012

Det ändras snabbt

Lite tidigare idag tyckte jag inte det kändes så tråkigt att lämna byn i morrn, men tji!
Nu vill jag absolut inte gå och lägga mig, vill på något konstigt sätt inte att det ska bli onsdag..
Vad hände? Övertala mig, någon! Veckan kommer ju gå så snabbt. Jag kommer komma hem och packa väskan med smaskiga klänningar. Jag ska ju vara jätte glad för att åka i morrn!

Hur som, har haft käraste Hanna här i kväll. Får nog lov att säga att maten blev över förväntan!
Gillar verkligen det där med att fixa mat till någon annan, sitta vid köksbordet med ett varsitt glas vin, prata om allt mellan golv och tak.
Fantisera om livet, färdas tillsammans i drömmar och förväntningar.


--------------------------------------------------------------------------------
Dina pärlor ligger där dom ligger, du borde ligga bredvid dom
--------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar