onsdag 29 februari 2012

Dumper

Inatt blev jag rejält dumpad. Trodde vi hade det bra faktist.. Men från absolut ingenstans kom bomben..
Vi var på sportmatch ett stort gäng, sen gick vi hem för att sova..
Då släppte han orden " du, vi kan inte fortsätta såhär.." sen sa han liksom inget mer..
Blev förvirrad och jätte konstig.. Så ringde mitt ex sen tio år tillbaka och börjar prata vapen och jakt.
Ett trevligt samtal, vi kom överens om att han skulle hjälpa mig att skjuta in älgstudsaren. Bra! Tack!

Killen (exet?) bredvid mig surnade till när jag ringde det där samtalet.
Vi åkte på auktion, men där fanns det bara vita tavlor med tragiska texter på.
Väl hemma igen kommer chocken så jag börjar tokgrina.. Då säger han:

"Marie, du är för bra för mig.."

Tack och ajö skönhetssömn. Vaknade med tårar i ögonen.
Suck, att man ska bli dumpad i drömmarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar