torsdag 16 juni 2011

Torka-igen!

Uuu vad jag är dålig på att skriva här, går liksom i perioder..

Kan börja med att jag förra helgen tog mig igenom Tjejvättern, helt utan problem!
Flera gånger under färden kom jag att tänka på känslan jag hade när jag kom i mål i Mora (Tjejvasan), och den känslan var STOR!
När jag tänkte på den, fick jag tårar i ögat och ryckningar i mungipan, sen ett stort leende som drog igång benen, jäklar vilken energi jag fick de gångerna!

Idag var Julia och jag till Karlstad, skulle köpa våtdräkt inför Vansbrosimmet, så nu är jag lycklig ägare av en sån! Provbadade den i kväll också, så nu är det bara att köra på!

Kan ju säga att en våtdräkt inte var det enklaste plagget att få på/av.. Jises!

Fick med mig massa påsar från stan, mycke mycke fint!


Nu ska fröken snusa bästa kudden, sen sova. För i morgon väntas en kul dag tillsammans med Anna och hennes 2 guldklimpar till barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar