måndag 6 juni 2011

Ordet är underbart!

Glory, glory Hallelujha vilken helg!!

Ni vet när man skrattar sådär hjärtligt, så det känns som huvudet nästan trillar av i samma veva som skrattet bubblar ut från kroppen?
-Jag har tappat mitt huvud hundratals gånger under helgen!


Torsdags eftermiddag var Emma, Claes och jag till Bredviken, fick i oss god mat med tillhörande dessert: Irish!
Fortsatte sedan kvällen med Linda och Niklas, grillat och en flaska rosé, för att fira sommarvärmen!

Fredag var det vårmârten här i byn, några inköp som nya snabba skor, nu jäklar ska benhinnorna och Lidingö få! HA,skrattar faran rätt upp i ansiktet!!

Mys med lilla,underbart söta Anton! Som jag har längtat efter den guldgossen, och nu äntligen är han här! 


Sen hem, microvila innan masken kom på och det var dags för fest. Och vilken fest sen, vilket gäng!
Grillning,massa dumheter och skratt! Och kvällen på faktoriet då Top Cats hade pre-släpp på sin skiva, den gick inte av för hackor! 
En annorlunda och förjäkla kul promenad hem, ojoj, Linda min vapendragare!


Dödsbädden hela lördan, men såhär i efterhand var det lätt värt det! Och vi hade kul då också, satt vid köksbordet och vred oss av skratt, underbart var ordet!!


När jag tillslut piggnade i, var det dags att få på en ny mask och göra sig klar för Granevik, och likaså denna kvällen var det fantastiskt kul!!
Dans,massa dans! Efter en promenad var det det sängen som lockade.


Igår var tjejen inte jätte kaxig, körde några tappra hjältar som skulle på personalfest,..
Sov som en bebis hela natten, eller ja, tills dörrklockan ilsket ringde halv 6 i morse, fick finbesök,haha!
MASSA skratt, massa massa massa skratt bjöds det på!


Och den här dagen har gått i vilomodus, med massa skratt,soffmys och älgsafari


Och jag kan säga, helgen går till 10top listan!!!


Samtal mellan 2 personer:


Han till henne: Vilka goa bröst du har!
Hon till honom: Mjaa, du kan få låna dom!
Han till henne: Va? Har du köpt dom i London??! Vad ska jag svara på det..?




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar