torsdag 15 september 2011

I love spontana handlingar

Varit en kortvecka hemma denna gången. Och med det har jag tagit det extremt lugnt också.
En hel dag satt jag i soffan och glodde, sov några timmar, vilade några timmar and so on..
Väldigt behagligt och väldigt behövligt!

Igår var jag inställd på ungefär detsamma, det enda jag skulle göra var att leverera matlåda till pappsen eftersom mamma är ute på tur. Sen skulle Emma och jag skojsa till det..

Emma kom-och huxflux åkte vi till Karlstad, tänk så trevligt det är att bara åka, inget planerat.
Just love it!
Lyxmiddag på Donken innan strapatser på Begvik. Fick med mig en ny arbetströja, bra shoppat!
Från Ikea fick jag med mig ett paket doftljus, nöjd tjej!

Sen serrni, våldgästade vi Hanna, Fredrik och Sötknodden Liam!
Fika, massa babbel, lite mera babbel och ÄNNU mera babbel!
Nästa gång blir det pyjamasparty ;)

Men först, en liten vecka i Norge, innan fröknarna ska åka till Lidingö och göra sista etappen i Tjejklassikern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar