söndag 4 september 2011

Den som söker den letar



Har kärat ner mig totalt i Brad Paisley. Jag visste ju att jag var kär i honom redan innan konserten, men efter det är det liksom på riktigt, äkta!
Han sjöng "she's everything", och ja- han sjöng den till mig. Det var mäktigt.
Nästan lika mäktigt som när han satt på sin stol mitt bland publiken, sjöng whiskey lullabye.
Då mådde vi bra! Oj, skrattade och grät vartannat. Svårt att kontrollera känslor när det kommer till musik som berör.

Just idag gick min kärlek till Brad över (lite), upptäckte en karl med namn Jorge. OH MY! Han kunde sin sak han!

Men, med stort M! Min framtida karl ska vilja luffsa omkring med mig i skogen, vi ska sitta vi en sjö nånstans, nog för att jag är livrädd för fisk. Men vad gör man inte för Mr Man?!
När det är söndag och vi är mojsiga ska vi se på bra grejer på teven, jakt&fiske ÄR bra. Utryckningsfordon är spännande, dokumentärer om naturkatastrofer, farliga människor. eller bara lite disney.

Fast såklart får han gärna heta Brad.. eller Jorge.. Så länge han vill gå i skogen med mig.


Paus-sova

1 kommentar: