tisdag 16 augusti 2011

Härlig dag


Började dagen med att vakna en stund innan klockan skulle ha ringt, bara det är ju värt massvis!
sen kom Anna och barnen hit på 11-kaffe och kladdkaka. gos och mys!

Mamma ringde och frågade om jag ville med till Sunne och luncha, inte helt svårt att övertala mig.
Så Sunne blev det, jätte god lunch på Saffran & Vitlök. Efteråt tog vi varvet på byn, underbara mamma kostade på mig både löpartrikåer och regnjacka! Snälla,snälla hon!

Hem för en promenad i spöregn med Linda. Men gick, det gjorde vi.

Nu på kvällskvisten följde jag med Niklas när det skulle fiskas, 2 drag, några myggbett och noll fiskar senare gav han upp. fattar inte..
Och nu har jag fastnat på youtube, Atkinson live. Skrattar så jag tappar förståndet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar