onsdag 17 augusti 2011

bakad potatis



Ha, det är precis så jag känner mig nu!


Anna läxade upp mig med en förjävla god sallad häromdagen, så härmade henne med att göra en idag!
Det går egentligen ut på att använda det du har i kylen, såsom gurka,tomat,fetaost.. nedkyld pasta, stekt kyckling i nån smarrig krydda.
Blanda hejdlöst med en stor skvätt Sweet chilisås! Där har du mig nu, marinerad i sallad.. i soffan!
Blev liksom lite trött,lite matkoma och en smula lat..
MEN.. nu kommer det stora men'et.. har träningskläder på mig.
Det betyder att jag måste ut och röra mig en gång till idag, för byter om gör jag inte innan jag duschat (en gång till)

Så, jag borde alltså snart lämna soffan och den nedsuttna dynan för att knyta skor och hejja lite väl hurtigt på grannen när jag stretchar upp,,haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar