onsdag 6 april 2011

Mr Paisley

Brad Paisley mina vänner, det är en stor man i sin genre!
Modern,ny country.

När Zandra och jag jobbade och bodde ihop i Norge för några år sedan lyssnade vi ofta på hans musik. Speciellt hans lugna fina countryballader när vi åkte hemifrån de dagar de var som jobbigast att säga hej då till hemmets trygga väggar.
När solen sken och vi var galet lyckliga,med solglasögon, bilrutorna nedvevade, då lyssnade vi på en låt som heter "mud on the tires", då log vi bara, sa inte ett ord till varandra, vi visste exakt vart vi hade varann!

Sen dess har Paisley hängt stadigt med.
Såg att han kommer till Oslo till sommaren, och ingen blev gladare än mig-
tills jag såg att han även kommer till både Stockholm och Göteborg.
Dit ska jag!
Hoppas även Zandra följer med, det vore verkligen speciellt!
Om hon inte gör det, kommer jag garanterat tänka på henne när han spelar våra låtar, för det vet jag att han kommer göra.
Gentleman som han är, snygga, fina, Brad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar