fredag 30 december 2011

2011

2011, ett fantastiskt år!

Började med att ge mig in i tjejklassikerns längdspår. Fullföljde hela tjejklassikern, otränad MEN med ett jävlaranamma! Det är jag glad över-att jag har!

Jobbat massa nätter, endel roliga nätter, endel skrämmande nätter-och resten ganska sömnlösa.
Vilket fått mig att vara otroligt osocial, trött, glömsk, frustrerad och irriterad.
Hoppas på att min kropp och hjärna samarbetar 2012 så jag blir på topp igen!

Träffat några nya spännande människor som fått fram lika många nya sidor hos mig.

Många sena nätter med fågelkvitter, stenklippor bakom ryggen och sommarlätta vindar som ruffsat om både håret och tankarna.

Jag har älskat och avskytt. Jag har trånat och backat. Jag har kämpat och givit upp. Jag har lagt mig flak jag har stått stark.

Det har varit en epok som nu ska skrivas in i historieböckerna.
Konserter, lärorika stunder, skit-samma-ögonblick, mystiska ögon..

2012 är ett oskrivet blad..
Jag hoppas på att påbörja den svenska klassikern, få sömnrutiner, få en fantastisk sommar med sol,camping och badnätter.
Jag hoppas på att få många friska stunder med familj och vänner.
Jag hoppas på att få stå på båda benen på jorden och blicka framåt!

Jag hoppas på att 2012 blir minst lika bra som 2011 har varit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar