torsdag 24 november 2011

Oops

HoHo!

Vilken otroligt annorlunda dag!
Igår kväll gick jag och la mig kl 22, somnade inom en timme.. och kl 13 idag kisade jag upp mot klockan! 14 timmars sömn, tackar!
Inte sovit på hela lediga veckan, så det var absolut det skönaste på länge, att få sova ordentligt!
Efter en timme i vaket tillstånd kom det folk hit och installerade en ny tvättmaskin, då den förra huxflux la av i måndags.
Sen serrni, fick jag ett jäkla sprätt i benen, drog ner gardiner, dammtorkade hela tjofadderittan, dammsög och skurade. Skrubbade toan, så det nästan går att dricka från den.. ;)
Upp med nya gardiner, och mellan varven slängde jag ihop en lussedeg!

Lagom till grey's, var de klara och Johanna höll mig sällskap i soffan!

Tack för en behaglig och väldigt fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar