onsdag 27 juli 2011

Stundvis gravid

Min graviditet fortsätter.. Yepp, den gör det.
Magen står rakt ut, jag får elaka finnar, gråter hejdlöst innan jag bryter ut i skratt.
Ser på "livet på BB" och gråter, men irriterar mig på att de dörrarna på det engelska sjukhuset låter sjukt mycket.
Sen äter jag, för att sen må illa.. sen mår jag illa.. illa illa illa..

Min mamma var hit idag och såg min mage, även hon såg överraskad ut, nästan lite misstänksam.

Nästan väntar på kommentarer när jag visar mig bland folk. Idag skyndade jag mig på toria, jag hade med min 11åriga kusin, folk rynkade säkert på näsan bakom min rygg och tyckte att SÅ många år mellan barnen var lite väl "mycket"..
Sen skyndade jag mig på byn.. För att sen skynda till apoteket (hade jag köpt hemorojdmedicin och mjölkpump hade det varit extrakul) men nope, jag köpte magkatarrmedicin..

Om mindre än en vecka bör min ballongmage vara borta, och jag kan återgå till det vanliga
men tills dess ska jag ligga ute i solen och vräka ut mig.. snart syns inte vad som är bak och fram på mig. det är fränt.

eller kanske inte

1 kommentar:

  1. Stå på dig ! Det blir bättre förr eller senare...
    Proviva ? :-)

    ses // Johan

    SvaraRadera