onsdag 5 oktober 2011

Stressad eller inte stressad

Kom att tänka på det där med stress, de flesta idag har en mobil som är relativt bra vid internetanvändande.
Facebook,nyheter,bloggar,trafikinformation.

Jag köpte en iphone för någon vecka sen, och jag är som Alla andra, använder den massvis till internet och sökande där.
Men just nu sitter jag vid datorn och skriver, och gissa?
Känner mig inte lika stressad som med mobilen, jag är inte påväg någonstans, jag är fast vid bordet, nåväl. Kan flytta mig till soffan eller sängen.
Det jag försöker komma fram till är att med mobilen gör man snabba sök, snabba klick och snabba uppdateringar överallt.

Så, lägg bort telefonen ett tag, sätt dig vid datorn, eller köp en en kvällstidning och läs nyheter

Nog om det, ska snart lägga mig i sängen och ladda hem någon bra app......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar